foto1 foto2 foto3 foto4 foto5 foto6 foto7 foto8
Kellemes ünnepeket kívánunk! :)

PSG

Mezőberényi Petőfi Sándor Evangélikus Általános Iskola, Gimnázium és Kollégium

II. Parádóhutai Íjásztábor

Már másodjára ért az a szerencse minket, hogy volt lehetőségünk elmenni egy négy napos mátrai táborozásra. Az utunkat csütörtökön kezdtük meg. Mindenki pontosan megérkezett és a bepakolás plusz egy kis várakozás után már útnak is indulhattunk. Az út alatt kaptunk egy feladatot tanár úrtól. Ki kellett találnunk valami feladatot az újoncoknak. Sokat agyaltunk és végül együtt kitaláltuk a legjobb feladatot, ami nehéz, de még meg lehet csinálni. A hat kezdő közül kettőnek sikerült, így ők mentesültek aíjász1 büntetés alól. Az első napot kifáradtan és vidáman zártuk. Pénteken reggeli után elindultunk meghódítani a Kékest. Az elején még erővel telve és lelkesedéssel vágtunk neki a túrának. Ez a lelkesedést valahol az egyik emelkedőn elhagytuk és már csak a pihenőhely közelsége hajtott minket. Miután ültünk és ettünk egy kicsit újra elindultunk immár újult erővel. Innen jött a túra nehéz szakasza. Most jöttek a meredek emelkedők. Ezek megmászása után végre felértünk a tetőre. A csoport kifulladva, de boldogan csodálta a kilátást. Ebéd után még a Tv- toronyba is felmentünk. Voltak, akik beválták a lépcsőt, míg mások a lift kényelme mellett döntöttek. Miután kigyönyörködtük magunkat elindultunk lefelé. Mivel mindenki fáradt volt úgy döntöttünk busszal megyünk vissza Parádra. Miután visszaértünk együtt megfőztük a vacsorát majd megint játék jött, amit tanár úr és Kriszti néni találtak ki. Mind jól szórakoztunk és a nyertesek élvezték nyereményüket.

A szombati napon kezdődött a verseny, melyet kint tartottunk meg a kapott erdő részen. 9 célra 3 lövést adtunk le. A célok különböző távolságon voltak és más helyzetekben. Volt, amikor lefelé lőttünk máskor fel. A verseny kissé elhúzódott és késő délután értünk vissza a szállásra. Kis pihenés után következett az eredményhirdetés. 3 helyezett lett Kiszel Pál, 2. helyezett Adamik Nikoletta és az első pedig Máté Zsolt. Ezután az udvaron folytattuk a lövéseket. A célok most lufik voltak melyekben cetliket találtunk rajta feladatokkal vagy jutalmakkal. A cetliket együtt olvastuk este a vacsora után. Megcsináltuk a feladatokat és begyűjtöttük jutalmunkat. Ezután akinek még ereje volt mályvacukrot sütőt, de lassan mindenki lefeküdt. Az utolsó napon együtt rendbe raktuk a nyaralót majd haza indultunk. Fáradtan, de nagyon sok élménnyel tértünk vissza Mezőberénybe. És várjuk a folytatást.

íjász2

Copyright © 2017 PSG Rights Reserved.